Spre şcoală

Vai, ce bizară conspiraţie:

Fiecare babă e-o staţie!

Comentarii

marry a spus…
,,,tot te mai urmaresc babele? Saracutul de tine;))
Ioan Ivaşcu a spus…
ma streseaza si imi provoaca numai cosmaruri, ami ales miercurea...
dana a spus…
N-am avut niciodata un cosmar...
Oare cum e sa visezi babe? Spune-mi Nelu!Cum e sa visezi babe?
Ioan Ivaşcu a spus…
depinde care babe...sunt mult indicate alea din Bucegi decat cele care populeaza miercurea tristele noastre microbuze, pe ritm sfasietor de manele, dupa ce de-abia nimeresc usa. dar eu sunt doar un frustrat si ar trebui sa imi cumpar masina.:)
Ioan Ivaşcu a spus…
evident, am vrut sa scriu: sunt mult mai indicate
dana a spus…
:D "ritm sfasietor de manele"...
Interesant mod de a discuta despre "tristele noastre microbuze"
Dar ai ocolit intrebarea mea, cum e sa visezi babe?

Postări populare de pe acest blog

Stonehenge de Maramureş-brand cultural

Copil în comunism

Interviu: Laurenţiu Bădicioiu: Un festival internaţional de poezie şi epigrame are succes într-o lume manipulată şi manipulantă