Pasarea care ma striga

Pasarea care mă strigă
Zboară spre lacuri sărate…
Nimeni nu merge-n pustiuri,
Nimeni nu vrea să-i arate…

Pasarea care mă strigă
Zboară spre lacuri sărate…
Nimeni nu merge-n pustiuri,
Nimeni nu vrea să-i arate…

Refren x2
Sunt singur şi mi-e frig,
Zadarnic încerc să te strig…
Plânge o pasăre-n noapte…
Tu eşti atâta de departe…

Văzduh bătut de corb,
Plânge o pasăre-n noapte,
Dar strigătu-i vânăt şi orb
Soarele-n zori ne desparte

Văzduh bătut de corb,
Plânge o pasăre-n noapte,
Dar strigătu-i vânăt şi orb
Soarele-n zori ne desparte

Refren x2
Sunt singur şi mi-e frig,
Zadarnic încerc să te strig…
Plânge o pasăre-n noapte…
Tu eşti atâta de departe…

Pasarea care mă strigă…



Prefix Folk MM- Pasarea care ma striga
Asculta mai multe audio Muzica »

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Stonehenge de Maramureş-brand cultural

Copil în comunism

Interviu: Laurenţiu Bădicioiu: Un festival internaţional de poezie şi epigrame are succes într-o lume manipulată şi manipulantă