scrisori engleze

sunt vecin cu ultimul tramvai
cucerit de sciţii cu fulare,
ca pe-un fiu risipitor de crai
crasmele m-aşteaptă visătoare

sunt un trist îmblânzitor de zei
pe o foaie de pământ stătută,
râcâit de fluturi şi femei
cu o voluptate ne-ntrecuta

şi mă cred un ţărm necunoscut
exilat a nu ştiu câta oară
pe un corn de iac abia umplut
cu un trup acvatic de fecioară

mă-ndoiesc constant de dimineţi,
răsfoind străduţele burgheze
cu un pas mignon şi săltăreţ
prin cenuşa fostelor amieze

ca un beduin fără de oază,
aşteptând dispense de la vulg,
mă înduioşez de prima rază
şi fumez trabuc la primul fulg

apoi tac, bătătorit de cai,
şi-mi găsesc destinul în copite
eu, vecin cu ultimul tramvai,
cucerit de frigul mării scite





Folk ANDANTE-Zadarnicie (versuri Nicolae Mocanu)
Asculta mai multe audio Muzica »

Comentarii

dana a spus…
frumos! bravo!
verde ursuz a spus…
E o poezie minunata, nu cred ca pot sa exprim in cuvinte ceea ce am simtit citind-o.
Ioan Ivaşcu a spus…
mă bucur că vă place.

Postări populare de pe acest blog

Stonehenge de Maramureş-brand cultural

Copil în comunism

Interviu: Laurenţiu Bădicioiu: Un festival internaţional de poezie şi epigrame are succes într-o lume manipulată şi manipulantă