Neda Ukraden -Zora je



cea mai fumoasa melodie Sarbeasca
Vezi mai multe video din Muzica »

Comentarii

Anonim a spus…
Salut,

Am vazut ceva mai devreme blogul tau si pot spune ca mi-a placut, as dori sa facem un schimb de linkuri daca se poate.

Am mai multe siteuri sport related ( www.tipseri.com ), un blog despre sport ( www.tipseri.com/fotbal ) dar si un site de muzica (

www.muzica-download.com - site perfect legal, nu contine muzica pentru descarcare ) sau referate ( www.referate-online.info ) si mi-ai fi

de mare ajutor daca ai fi de acord cu acest link exchange.

Daca se poate, daca ai timp si daca esti de acord bineinteles te rog sa ma contactezi la Y!Messenger ID: tipseri_com sau printr-un simplu

mail la alex@tipseri.com

Multumesc mult si imi cer scuze pentru deranj.

O seara cat se poate de placuta,

Alex

PS. Am postat aici pentru ca nu am vazut nici o forma de contact pe blog, te rog sa stergi mesajul dupa ce il citesti ca sa nu se interpreteze ca spam.

Postări populare de pe acest blog

Stonehenge de Maramureş-brand cultural

Copil în comunism

Interviu: Laurenţiu Bădicioiu: Un festival internaţional de poezie şi epigrame are succes într-o lume manipulată şi manipulantă