Prima mea poezie pusă pe muzică

Absolut întâmplător, am găsit pe trilulilu o primă melodie compusă pe versurile mele şi cântată de Ioan Ivan, din Mediaş. 


Asculta mai multe audio Muzica



fluier cărunt,
mărturie că sunt
peste gânduri stăpân,
geme golul de plin,
împruncit ca un vis,
doarme versul nescris,
de smarald cusături,
sânge scurs peste guri,
lemn uitat şi flămând,
scorburi repezi de gând,
crestături în cuvânt.
în sublimul necesar,
pomii cruci de toamnă par.
Cineva, prin plânsul şters,
şi-a făcut aripi din vers
pe izvoarele ca doamne,
ierni în răstignite toamne,
fluturii goniţi din vis
zac pe sufletul închis

Comentarii

SKIZO a spus…
In your honour and in the honour of wall the Writwrs and Poets, I published an ilustration.
Ioan Ivaşcu a spus…
Thank you very much.
IVAN Ioan a spus…
Ioane draga, ma bucur ca te-am surprins placut (I hope).
Ioan Ivaşcu a spus…
Multumesc inca o data. Poate continuam colaborarea, asa cum am spus. Toate cele bune.

Postări populare de pe acest blog

Stonehenge de Maramureş-brand cultural

Copil în comunism

Interviu: Laurenţiu Bădicioiu: Un festival internaţional de poezie şi epigrame are succes într-o lume manipulată şi manipulantă