Cum şi-au petrecut maramureşenii cutremurul?

S-a cutremurat Maramureşul
Foto: Blogul Danei Grad

După cum ştiţi, astăzi, 17 decembrie 2011, pe la  jumătate la tri, cum zic oamenii locului, Maramureşul s-a cutremurat. Din păcate, la propriu. Ceea ce nu ştiu să se fi întâmplat în ultimii ani. 

Am realizat o antologie a modului în care maramureşenii au resimţit seismul. Şi unde puteau să se exprime, dacă nu pe Facebook? Pe pagina Maramuresenii de pretutindeni

Vă  redau brut opiniile, emoţiile şi nedumeririle aşa cum le-a înregistrat reţeaua de socializare, în ordine crescătoare.  Evident, reacţiile continuă:


Ramona: Of Doamne, Doamne....
Razvan-Mihai: Doamne ajuta victimele sa treaca cu bine de acest dezastru
Razvan-Mihai: eu unul am crezut ca raman fara casa :
Deeutzanoah inca asa ceva n-am mai auzit...eu stiam ca maramuresul nu a mai simtit pana acuma cutremure...cum de s-a intamplat asa ceva acuma?:
DoruWow.....sper ca lumea e ok
Razvan-Mihai: relieful si natura ne surprind mereu, ex vulcanu din Islanda
Maramureşenii De Pretutindeni:Totul e OK !!
Daniela: l-am simtit dar tot e ok
Razvan-Mihai: si-n cazul meu totul e ok
Maria: V-ati speriat tare, dragi maramureseni? Ce sa zic eu, care l-am prins pe cel din 77. Eram singura acasa cu fiica mea care avea 3 ani si pe usa doar ce intrase sotul meu care iesise cu putin timp inainte dela Braseria Dunarea ( bloc cazut la cutremur). Am vazut peretii camerei ondulandu-se si pamantul facea un zgomot indescriptibil. N-as mai vrea sa traiesc niciodata asa ceva. Bunu-i Dumnezeu cu noi , care ne-m inrait asa de mult.
Razvan-Mihai: Natura face ravagii pe planeta, cutremur in Maramures, cod rosu de vanturi in Europa si taifun in I-le Filipine
Adriana Daniela: ‎....vai de mine!!!!...oare la ce sa ne mai asteptam!!!...m-am speriat tare!!!...
Elena: asa ne pedepseste D-zeu .. tot inainte de sarbatori!!
Alexandra-Maria: La Budesti nu s-a simtit absolut nimic !!!!
Razvan-Mihai: Doamna Maria. eu am mai simtit un cutremur asemanator ca cel de azi in 2007, sau 2008, eram la liceu si mai rau clasa mea era la etajul 2
Alexandra-Maria:  Si oare noi de la Budesti,de ce n-am simtit nimic?
Razvan-Mihaidepinde care regiune a fost cel mai grav afectata de cutremur
Razvan-Mihai: eu unul sper ca lumea sa nu considere ca din cauza acestor hazarde naturale o sa vina sfarsitul lumii, pt ca m-am saturat pana peste cap de parerile oameniilor dupa ce-a avut loc cutremurul in Japonia

Şi o mică observaţie: ştirea despre cutremur postată pe Facebook are năbădoiosul buton Îmi place.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Stonehenge de Maramureş-brand cultural

Copil în comunism

Interviu: Laurenţiu Bădicioiu: Un festival internaţional de poezie şi epigrame are succes într-o lume manipulată şi manipulantă